11.00

Var ute och gick nyligen en stund och kom hem precis elva. Alltså ringde mitt alarm när jag skulle gått upp när jag kom hem istället. Ganska skönt egentligen. Fast jag märker nu att känseln i foten har börjat försvinna ännu mer där den redan var lite nedsatt plus att det har spritt sig mer. Måste verkligen börja massera foten igen, det gör det lite bättre iaf. Ser också att mina kläder jag har hängandes på trappräcket (eftersom jag måste gå in i sebbes rum för att komma till garderoben hos pappa har jag lite kläder där också) ser väldigt färgglada ut. NOT.
Men det kompenseras genom att mitt skrivbord ser ut såhär: (och alla mina fina strumpor som alla klagar på)
Nä idag måste fan skiten bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0