grönan med minime!

Idag har jag varit på grönan med minime hela dagen. Kom precis hem. Tur att jag inte har någonting mer bestämt idag för fyfan vad ont jag har i ryggen, benet och fötterna. Som tur är jobbar pappa vid gärdet så han kom och hämtade oss. Alex älskade popexpressen och tvingade mig att åka den tre gånger. Fast jag håller nog med honom om att den är bäst på grönan. Första gången vi åkte så var det en lil wayne låt när man skulle sätta sig och sen alors on danse under själva åket. Det är nog bara Julius och Ebba som förstår storheten i det för mig hahah. Hela dagen var faktiskt bättre än jag väntat mig men det var nog tur att vi åkte när vi gjorde annars hade det nog blivit bråk mellan oss. Imorgon blir det en till dag med Alex då jag ska "passa" honom från tre och framåt. Ska kanske göra nåt på kvällen sen. Igår var jag bara hemma och försökte lära mig sims 3. Gick sådär om jag måste erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0