Juni 13&14, 2010

Jag har vänt på dygnet helt, åt fel håll! Hela jävla terminen somnade jag mellan två och fem på natten oavsett vilken tid jag gick och lade mig. Men nu när det är sommarlov, ja då är jag trött tio på kvällen och somnar vid elva. Sedan är jag pigg och vaken SJU! Fan vad galet. Men igår övningskörde jag lite och backade första gången. Det var riktigt läskigt faktiskt. På kvällen kollade jag på bio igen, en till mellanpopcorn gick åt. Ops. Fast det går inte att kolla på en skräckfilm utan popcorn. Speciellt inte på bio. Men vi såg iaf A Nightmare On ElmStreet. Ganska bra faktiskt fast man fattade såklart vad som hade hänt förut och vad som skulle hända. Eller iaf jag. Men om man gillar filmer som man hoppar till av var femte minut är det helt rätt film! Nu måste jag packa för att flytta till mamma för veckan. Det är lite bråttom med det då jag ska till tandläkaren snart och tänkte ta med allt på en gång. Tandläkaren är på Hudding sjukhus eftersom det är där som Q84as tandläkare har sitt hemma ställe. Jag går fortfarande kvar där sen jag var sjuk sist. Man måste kolla extra många gånger efter vissa cytostatika sorter och så. Jag har aldrig haft hål och fan vad sur jag skulle bli om jag hade det nu. Då hade jag nog dragit ut den tanden själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0