Juni 23, 2010

Jag känner mig verkligen helt slut i hela kroppen. Orkar knappt sitta upp. Från ingenstans bara kom den här orklösa känsla. Jag skulle lika gärna kunnat haft kur nu, så känns det i kroppen. Hoppas verkligen att det går över snart. Dessutom drömde jag i natt jätteverkligt att jag hade fått cancer igen. Den här gången i hjärnan och i ena lungan. Drömde när jag fick veta det av läkare och sen när jag skulle berätta i skolan och för massor av folk. Riktigt sjuk dröm var det. Nä, nu måste jag ringa mamma och bestämma hur vi ska åka till sjukan och sen laga fiskbulla åt minime.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej på dig!

Usch vilken dröm! Glöm nu inte att på midsommarafton lägga 7 blommor under kudden så du får drömma om nägot trevligt istället!

Glad Midsommar!

Doris

2010-06-23 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0