Juni 30, 2010

Filmerna igår var jättebra och hela eventet var faktiskt skitkul. Fick dessutom chansen att snacka lite mer med Julius igen. Vi har alltid massa viktiga grejer på lager att snacka om. Vi räknade ut att totalt tog allting nio timmar. Plus resväg på det så jag var ganska trött när jag kom hem. Men självklart kunde jag inte somna så jag somnade tillslut vid sex. Sen skulle vi upp och iväg jag och mamma för att ta sprutan.  Fick samma halva dos en gång till för att jag fick så mycket biverkningar sist. Det gick faktiskt bra att ta sprutan själv och nu är det bara att vänta och se hur biverkningarna blir den här veckan. Precis när vi skulle åka hem började brandlarmet gå. På riktigt asså, ingen liten övning eller så men det verkade inte folk fatta. Alla bara var kvar där som ingenting. Skitläskigt. Jag är riktigt glad att jag inte låg inne då asså. Panik isf ju. På vägen hem hämtade jag också ut ett paket med kläder och skor. Väldigt random fakta är att första gången jag var sjuk krympte mina fötter mmed två sko storlekar. Jävligt intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0