min tandläkare älskar min munhygien

Man kan ju lätt säga att jag inte bara gjorde min tandläkares dag utan snarare vecka! Har aldrig sett någon bli så glad över någons munhygien. Det var helt galet hur hon inte kunde sluta prata om hur rena mina tänder var. Vi var där ifrån på fem minuter. Knappt det. Annars hatar hon mig. Inte så kontigt egentligen om man tänker på hur mpnga gånger jag har dissat henne på sjukhuset men hon har alltid massa saker att klaga på annars. På vägen hem från tandläkaren åkte mamma och jag förbi kolartorps djurklinik för att hämta ut Carros aska. Efter det orkade jag inte åka iväg utan ville bara vara hemma. Idag ska jag väl städa och fixa. Dessutom fick jag precis ett roligt telefon samtal från sjukhuset som inte alls har med att vara sjuk och göra. Jag fick biljetter till en grej som jag förhoppningsvis kan plåga Julius med sen hon plågade mig med att se på Twilight 2 på nattbio. Hämnden är ljuuuuuuv!

Kommentarer
Postat av: JC

I hurt my self today....

2010-06-16 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0