rudan med folk

Nu är jag så jävla slut. Kunde helt seriöst lika gärna sprungit i 24 timmar. Mina fötter värker, orkar knappt stå upp för att jag har så ont i ryggen och benet ska vi inte ens nämna. Och det värsta är att jag inte gjort mycket. Visst det har varit en lång dag och så men klockan är ju liksom inte ens nio!? Det är nu när jag mår såhär som jag märker att jag varit sjuk. Och att det inte var länge sedan jag sist hade kur. Om man skulle kolla på mig just nu skulle det se ut som om jag kom hem från kur igår. Eller nej, då var jag fortfarande okej, efter en vecka! Då snackar vi grejer. Några från klassen träffades vid rudan, en sjö och massa ängar, och hade lite skojs. Typ grillade, spelade brännboll och fotboll. Tack Anton förresten som lämnade kvar mashmallows när han gick! Det blev vi andra väldigt glada över. Imorgon har jag inget planerat. Det låter kanske konstigt men jag hatar sådana dagar. Det brukar gå bra till ett/två sen får jag panik. Har redan haft alldeles för många sådana dagar i mitt liv. Fast många säger att jag måste lära mig att "chilla". Fyfan för att chilla och bara göra ingenting. Själv, hu!
skönaste bilden ever!
och vi sa hejdå till tysken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0