abstinens och nyponsoppa med glass

Istället för att ta tio mg oxycontin morgon och kväll tar jag sedan igår, fem morgon och kväll. Det har resulterat i att jag har börjat få lite abstinens. Och inte så lite. Men än har jag inget att klaga på för jag har haft dom värsta abstinenserna, huja! Nu kan jag bara inte koncentrera mig på ett skit och jag vill hoppa ut genom fönstret. Typ lite så. Men nu är jag här igen. På stället där man bara önskar att morgondagen redan var här så det är en dag kortare kvar. En dag kortare tills livet kan börja igen helt enkelt. Jag vet att jag sagt att jag ska leva livet varje dag men det är inte lätt att njuta av dagarna när man är instängd. Att jag dessutom inte ens får bestämma när jag ska kissa själv gör inte saken bättre. Därför tycker jag att någon kan kasta ut droppställningen genom föstret. Tack på förhand, Pernilla. Men än är jag glad Doris, jag lovar! Och snart är jag tillbaka på dubbeldoris på måndag morgon. Där har ni inget att säga till om och innan ni vet ordet av är jag också tillbaka på alla fredagar och plågar folket i NV09a på klassråden.  

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!



Vi väntar med spänning på din ankomst!! Klassen är inte sig riktigt lik utan dig. Vill se dig snart tillbaka bland de andra i klassen. Håll modet uppe!

Doris

2010-04-01 @ 14:43:13
Postat av: Maud S

En riktigt glad påsk hoppas jag att du får!

Du måste kämpa på med din kur, och fortsätta att hålla humöret uppe. Nu blir det snart vår och vi vill se dig här i skolan då, på dubbeldorisar och kemilabbar! Stay strong and keep smiling!

Kramar!

Maud

2010-04-01 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0