blodprover, igen

Imorgon, eller egentligen idag, är det redan dags för blodprover. Tänk vad skönt det vore att för en gång slippa biverkningar och feber. Nästa kur är också redan planerad, 25 mars tror jag det var. Så snart men så långt borta. Det betyder (om allt går som planerat) att jag inte har kur när jag fyller iaf. Men med biverkningarna vet man aldrig. Den här gången. Förra omgången jag var sjuk visste jag precis vilken dag jag skulle bli sjuk igen. Precis på timmen, galet men sant. Nu är det inte precis alltid på samma dag. Lite svårare att planera så. Men redo som man är står alltid sjukhusväskan packad. Sjukhusväskan som för övrigt brukade vara min idrottsväska. Ironsiskt men sant.

Kommentarer
Postat av: Enhörninglover2

Me du har kur när jag fyller år :'(

2010-03-11 @ 22:44:17
URL: http://vadfanskaminbloggheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0