dag 3, kur 3

Allt dropp har gjort att jag samlat på mig massa vätska. Mer än tre kilo vätska sedan igår!! Så nu har jag fått vätske drivande, vilket börjar verka på en gång. Hittils idag har jag inte gjort mycket. Synen har börjat bli sämre igen. Troligtvis är det att vätska samlas nånstans i ögonen. Nu känner jag bara en stark längtan efter våren och att allt ska bli bra igen. Orkar inte med det här stället mycket längre till. Det finns typ ingenting att göra och jag kan inte plugga heller för att jag ser knappt inte vad jag skriver. Inte allt för lyckat. Men om en månad och två dagar är jag 18. Det blir asbra. Nu har cytostatikan börjat gå också men det kommer ta en evighet för den att gå in eftersom jag är allergisk mot just den här sortens cyt.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Du är en fantastisk kämpe!! Jag beundrar dig så mycket. Massor med kramar från oss i Nora

2010-03-06 @ 18:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0