kul en fredags kväll

Jag hade tråkigt och bestämde mig för att kolla igenom gamla bilder som jag inte sett sen de togs. Vilket var från 2004 och framåt så det finns lite att titta på haha mer än 3000 bilder. Då hittade jag följande bild. 
Som för övrigt tydligen va från min födelsedag 2006. Grejen är att den otroligt coola tröjan va pappas på 80talet. Jag kan garantera att den var mycket mer knallig i färgerna då också. Men till det roliga, och det är att jag har den kvar och använder typ jämt på sjukan haha.
Nu är den tyvärr snart så trasig att hålen inte kommer att sitta ihop längre. För hål finns det.

Kommentarer
Postat av: sussi

Den kopte pappa och jag ca 88-89 pa Disneyland,haha,Swede memories!

2010-03-19 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0