Mars 12, 2010

Det finns tre mål med den här dagen.
  1. Gå ut två gånger (även fast det bara är fem minuter.)
  2. städa!
  3. tvinga pappa att hjälpa mig med matten i helgen.
Hittils har jag gjort en halv sak. Gått en gång. Nu är mormor här och hon ska stanna och äta middag. Idag fick jag också ett väldigt läskigt brev. Från Karolinska universitetssjukhuset i solna. Eller mer precist, Q84. Vågade knappt öppna brevet för jag har ju precis fått ett brev med nya undersökningarna. Så jag hade ingen aning om vad det var denna gång. Vad fan har dom nu hittat på? Men med mycket rädsla i kroppen öppnades brevet och det var en inbjudan till tjejkväll. Mycket panik över lite alltså. Men så kan det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0