Mars 19, 2010

Fortfarande feber, och åter igen över 38.5. Nu vill jag verkligen bara hem. Personalen har fortfarande ingen koll. Eller jo, sköterskan jag har nu skulle nog ha haft lite koll på läget om inte min hatsköterska hade glömt att skriva in vilka antibiotika jag fått och inte. Idag blev han glad över att han hann ge den på någorlunda bra tid?! Nej fyfan! Och nu får det väl för tusan vara nog med feber?! Vart i helvete kommer den ifrån? Men det är inte så konstigt om blododlingarna inte visar något för att alla har gjort fel medan dom tog odlingarna. Så nu är det dags för odling i munnen, kissodling och självklart också avföringsodling som dom så fint kallar det. Vill inte! Det är säkert massa mer odlingar som jag glömt nu. Jag har också fått ondare i revbenen och nu också lungan. Det gör ont när jag gäspar igen tom. Det värsta är att jag inte får komma hem förren jag varit feberfri i två dygn. Förut var det bara ett. Det betyder att jag tidigast är hemma på måndag.

Kommentarer
Postat av: Christopher

Håll ut nu gumman. Vi finns här när du kommer tillbaka. Kram Chrille.

2010-03-19 @ 17:43:55
Postat av: Christopher

Håll ut nu gumman. Vi finns här när du kommer tillbaka. <3 Kram Chrille.

2010-03-19 @ 17:45:44
Postat av: Christopher

Såg nu att jag kommenterade 2 gånger. Ber om ursäkt för det hehe. Kram<3

2010-03-19 @ 17:48:38
Postat av: Marianne Björnsdotter

Pernilla! Du MÅSTE säga allt detta till din läkare - det är ju ditt liv det gäller och du måste ta kommando. punkt! Du FÅR vara en besvärlig patient som tycker att det är snorungar omkring dig...så ÄR det och känns det, när man inget försvar har kvar i kroppen.

Säg åt alla som arbetar där att läsa din blogg, det är den bästa feedback och kompetensinformation de kan få. Känn min knuff i ryggen! = Knuff & Kram

2010-03-20 @ 17:56:36
URL: http://www.youtube.com/watch?v=qciVXUHTN1
Postat av: Britt-Marie

Jag håller absolut med Marianne. Stå på dig så gott du kan och orkar. Kram Britt-Marie

2010-03-20 @ 19:12:00
Postat av: sussi

DITTO!!!!!

2010-03-24 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0