Mars 25, 2010

Tack för alla fina kommentarer!! Jag blev jätteglad när jag läste dem efter en sjukt jobbig dag på sjukhuset. Läkarna ville starta kur fast jag hade 38.6 i feber och man inte vet vad orsaken till febern är då mina blodvärden är ganska bra nu. Jag har haft feber sedan igår kväll men eftersom värdena är bra får jag vara hemma nu iaf. Pappa och jag kom till sjukhuset vid halv 11 och kom inte där ifrån förrens efter tre. Bara för blodprover och pga en läkare som inte kunde bestämma vad som skulle hända. Men tillslut fick vi som vi ville och kuren börjar på måndag. Tills dess kommer SABH hem och ger antibiotika. Men om det blir värre med febern måste jag läggas in för att byta antibiotika.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!



Vad skönt att du fick komma hem!Du är en otroligt stark person och jag önskar dig allt gott. Vilken härlig tjej du är! Doris

2010-03-25 @ 21:21:37
Postat av: Gumlan

Hej hej... vad du kämpar på... tänker på dej varje dag. Massa kramar

2010-03-25 @ 22:17:08
Postat av: Martina Björnson

Hoppas att febern snart ger med sig och att du får komma hem för gott, säger som Gumlan: tänker på dig varje dag. Kram kram

2010-03-26 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0