Mars 27, 2010

Ikväll hände samma sak som de senaste kvällarna, febern kom tillbaka. Men vi hade tur med att jag står inne på SABH. Istället för att behöva sitta på akuten i flera timmar för en blododling så kom de hem ist. Så otroligt skönt. Förutom det har det vart en väldigt händelselös dag. SABH var här imorse också för att ta prover och ge sista antibiotikan. Så nu får vi se vad som händer framöver. I nuläget vet vi väldigt lite om hur allt kommer bli och vad som kommer göras. Eller om vi ens vet något.. Men än så länge är jag hemma! För övrigt så är jag fortfarande trött på den här jävla febern. Speciellt eftersom man fortfarande inte hittat någon orsak till varför den kommer tillbaka just på kvällarna. Det stör mig som fan. Fast, man blir lite glad när man ser att det blir sommartid inatt. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!



Det blir bättre och bättre!!! Ge inte upp! Jag tror att när det blir ljusare ute så känner man sig lite piggare. Du är en kämpe!!!!

Doris

2010-03-28 @ 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0