tv-freak?

Eftersom Julia aka enhörninglover2 precis kom på mig för att vara ett tv-freak kan jag lika gärna spy ut min ilska här. Vad fan är det för skumt folk med i dating in the dark?! Och framför allt varför förstör femman min tisdagskväll framför tvn genom att hitta på att dom ska visa CSI tre dagar i rad. Det sämsta är att dom gör en jävla mix av alla tre serierna samtidigt och därmed förstör CSI. Nej, på tisdagar ska det vara desperate housewifes klockan nio. Jag trodde jag var klar med min tv ilska men det var jag inte, vad fan har hänt med house?! Fallen suger och det händer inget på det sjukhuset längre. House, sorry men du har blivit tråkig. Ja du Julia här fick du för att du kallade mig tv-freak. Så det så. Och jag lovar att om någon kanal inte sköter sitt jobb i framtiden kommer ni att få höra om det här. Igen. Bara för att liksom.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Tacka vet jag Oskyldigt dömd med Micke Persbrandt!! You know=)

2010-03-31 @ 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0