Mars 24, 2010

Idag var SABH här - hemsjukvården på astrid lindgren. Jag fick antibiotika hemma nu eftersom läkarna äntligen bytt antibiotika. Allt kändes ganska bra tills dom ringde från sjukhuset och berättade något varken jag eller någon annan i min familj ville höra. Fan. Jag måste dit imorgon och få blod. Inte bara det jag ska ta vanliga blodprov också för att se om kuren kan börja då som planerat. Det känns inte alls bra att få kur nu efter åtta dagar på mardrömsavd. Dessutom så är kuren på fem dygn. Så jag får tydligen bara vara hemma i två nätter. Och om blodvärdena inte är tillräckligt bra än imorgon så blir det på fredag istället. Även fast vi frågade en läkare om vi kunde vänta till på måndag. Han lät ganska positiv till det ifall det fanns plats. Så om jag måste få kur nu pga platsbrist vet jag inte vad jag gör. För om kroppen inte hunnit återhämta sig efter förra kuren så kommer det ju bli ännu värre efter nästa kur. Värre än det ändå skulle blivit. Jag ville verkligen vänta tills på måndag så jag skulle hinna fixa massa saker. Bland annat köpa klänningar till jag fyller 18. Som jag egentligen skulle köpt helgen som var. Men nu kommer jag inte hinna det för jag kommer att få biverkningar helgen efter. Jag hatar att inte veta när jag kommer få kuren. Och jag hatar att jag vet att jag kommer få blod imorgon.

Kommentarer
Postat av: Suusi

Min alskade Pillan,

titta upp Forever 21..,om du hittar en klanning du vill ha ar det bara att hojta till sa fixar jag det at dig!

P&K

2010-03-24 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0