efter någons önskan..

På begäran kommer en bild på mig i peruken. Det här är en av två bilder som finns på mig i den.

Inte världens bästa bild på peruken, men den är på. I vintras hade jag en tunn mössa på den för att man inte skulle se så tydligt att det var en peruk. Jag har också oftast uppsatt i toffs eller knut. Det ser bäst ut så. (Jag har ingen aning om hur man beskär bilder eller photoshop och grejer så därför blev det så mycket klassrum på bilden.) Pappa hatar peruken och kallar den för massa fina saker, bla pälsen och mattan.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Pernilla,



Du är en jättefin tjej och vi vill mycket gärna träffa dig med eller utan peruk.

2010-05-17 @ 17:01:05
Postat av: lena Moberg

Hej ! Jag hittde din blogg tycker du är en modig tjej som skiver om din sjukdom !Jag är Farmor till en liten tjej som har fått samma diagnos som din ! Ja har letat i min förtvivlan ...... när man trillar ner i ett stort svart hål...då behöver man få lite insikt o den som kan ge de är ju någon som gjort desamma ! Tack för din blogg Kram o lycka Till !

2011-02-08 @ 09:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0