här händer grejer..

Nu var precis en läkare här och pratade väldigt länge. Jag vet inte om nyheterna är bra eller dåliga. Som jag skrivit tidigare så blir biverkningarna värre efter varje kur. Därför pratade han nu om att reducera kuren med en dag. Alltså att dagens cyt var den sista för mig. Speciellt eftersom att det bara 20-30% av cancercellerna i tumören i lungan som dog. Han ska ta upp det på mötet imorgon med andra läkare. Fan vad konstigt det skulle vara att vara så nära och ändå inte avsluta helt. Fast det är ju det som är grejen, den sista cyten kan ju skada mer än den gör nytta också. Men nog skulle det kännas konstigt att inte fullfölja kuren en gång till. Jag vet inte vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0