kur 5, dag 4

Idag har mina kära bröder och mamma vart här och hälsat på ett tag. Dom hade med sig lunch och efter det så spelades det lite wii sports och bakades kärleksmums eller vad det heter. Kakan blev helt okej. Nu är jag otroligt trött på allt jävla folk som hela tiden är i köket på det här stället. Jag har börjat kalla dom för köksmaffian. Alla mammor och pappor med puttesmå barn som knappast kan äta vanlig mat som ist tar maten till sig själva. Jag vet inte vad köksmaffian gör i köket hela tiden men en sak är säker, dom är alltid där!! Imorgon är sista cytdosen och på tisdag vid ett ungefär är droppet slut, fyfan vad sköööönt! Wiii! Nu tog precis dagens sista cytostatika slut också, bara spolen kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ciao bella!!!



Du får väl också visa dig lite mafiosa.Tänk på att snart kanske vi träffar maffian på riktigt. Nej, jag bara skojar med dig!!! Bli frisk snart!!!!!

Doris

2010-05-09 @ 18:21:51
Postat av: Anonym

har du peruk? Kan man isf få se en bild när du har den? Jag har själv fått cytostatika behandling och hade en jätteful peruk, vore kul och se din om du har en :)

2010-05-09 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0