Maj 14, 2010

Hemma igen från all shopping. Man kan ju lugnt säga att jag tog igen för förlorad shopping tid. Fast jag hade glömt hur mycket folk det finns och hur sega vissa kan vara. Men bäst var helt klart att träffa Carrolinen igen. Dagens konstigaste grej var helt klart en eller två familjer, som mitt i kungshallen började flytta på borden för att kunna sitta tillsammans. Vem fan gör så egentligen?? Bara för att dom var turister trodde dom att dom kunde göra som dom ville. Så mamma och jag också tvugna att flytta vårat bord vidare för att dom skulle få plats. Så jobbigt och verkligen alla glodde. Annars har dagen varit toppen och jag har nog aldrig varit så nöjd med det jag köpt. Nu måste jag bara göra massa franska också men av någon anledning lyckas jag hela tiden glömma det. Och i natt måste jag sova annars är risken stor att jag kommer ligga i koma i två år för att ta igen all förlorad sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0