Maj 17, 2010

Idag var det meningen att jag skulle till skolan. Men tyvärr hade jag ont i magen i morse och nu har jag sån huvudvärk att jag mår illa. Idag är det också måndag alltså ska jag byta hem också. Så nu är det bara att börja packa. Riktigt tråkig dag idag tydligen. Det skulle vara riktigt konstigt om jag inte fick biverkningar just den här gången. Lite sad faktiskt. Förra omgången jag var sjuk visste jag inte att den kuren som blev min sista skulle vara just det. Det bestämdes långt efteråt att jag inte skulle ha fler kurer, min kropp klarade inte det. Så att nu inte heller få ett "avslut" skulle vara riktigt sjukt. Jag gjorde ju inte ens klart hela sista kuren utan fick hoppa över en dag. Och det fick jag ju veta vid tio kvällen innan jag skulle åka hem. Annars hade det vart riktigt skönt att bara "shit, nu lämnar jag det här," och sedan gå. Fast det blir nog mer den känslan när porten är borta sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0