Maj 19, 2010

Idag var jag i skolan från lunch och sedan resten av dagen. Men tyvärr var jag riktigt dum och inte åt något innan jag gick till bussen så när jag kom till busshållplatsen höll jag på att svimma nästan, toppen. Väl i skolan var maten full med paprika, toppen igen. Så det kunde jag inte heller äta. (Åt paprikapaj precis innan min första kur. Efter det klarar jag inte av varken paprika eller paj.) Som tur var fick jag låna pengar av snälla Julius så jag kunde köpa en drickyoghurt. Efter lunchen hade de andra fysik så jag fick sitta själv och plugga lite franska. Väldigt välbehövligt. Sen hade vi svenska och var i grupper och arbetade om kärlek och låttexter. Våran ägde riktigt ordentligt måste jag säga. På bussen hem ramlade jag så klart som vanligt. Utan att överdriva tror jag att jag redan gjort det minst tre gånger bara i år. Mitt i gången, själv klart. Så nu har jag feta blåmärket på knäna haha. Dessutom så blev jag klar med Alex ledtrådsbana eller vad man ska kalla det för. Han är jätteduktig på origami så det var det jag fick. :) Jättefint! Kommer att fota det senare men min väska var så full och jag ville inte ha sönder sakerna på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0