Maj 21, 2010

Igår orkade jag inte blogga eller ens sätta på datorn för den delen heller. Jag hade lite feber som gick upp och ner hela tiden så jag kunde inte gå till skolan. Istället var jag hemma och tog hand om lilla Carro tillsammans med mamma. Carro blev helt plötsligt jättedålig och orkade inte ens äta. Så hela dagen igår fick vi mata henne med mosad avokado blandat med smör och banan blandat med grädde. Idag har jag fortfarande feber som går upp och ner så det blev ingen skola idag heller. Istället blev det en liten utflykt till veterinären. Nu har Carro börjat äta lite mer, men fortfarande genom spruta. Hon känns lite piggare också så jag hoppas verkligen att hon kommer bli bättre nu igen. Veterinären var jättebra och vi var hos Kolartorp djurklinik i handen. Det är nära och dom är ganska duktiga på smådjur. Till skillnad från andra djurkliniker vi varit på så känns det som att dom bryr sig om djuret vilket verkligen är ett plus. Nej, nu ska jag mysa med Carrolinen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0