Maj 22, 2010

Idag sov jag riktigt länge. Fast jag gjorde små pauser i sovandet med att mata lilla Carro. Idag mår hon som tur är bättre och åt lite själv i morse tom. Hon har också börjat skutta lite igen och så. Igår så kröp hon fram hela tiden. Resten av dagen har jag inte gjort så mycket, bara tagit hand om Carro. Imorgon skulle jag egentligen åka till grönan med ungdomsgruppen från barncancerföreningen stockholm. Men jag får nog ringa och tacka nej så kanske jag kan komma till skolan på måndag istället. Tror inte jag skulle orka vara på gröna lund en hel dag. Speciellt inte nu när jag fortfarande knappt kan gå med blåmärket på knät, jag känner mig som en gammal gumma som inte kan gå haha. Sen kan jag knappt prata för jag har så stora blåsor i munnen. Jag hoppas mina blodvärden går upp snart så blåmärkena och blåsorna försvinner. Plus att jag då kan börja gå i skolan normalt igen. Det vore ju helt klart det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0