morsdag

Julia åkte hem ett tag så då passade jag på att åka hem till Mamma och Carro. Det är ju trots allt morsdag. Mormor var också där men åkte en stund efter jag kom dit. Nu är jag hemma hos pappa igen och förundras över hus jävla snabbt golvet kan bli skitigt. Det är riktigt snuskigt alltså! Jävla grisar som var här igår tydligen. Nu åker dammsugaren fram snabbt som attan. Klarar inte av när det är skitigt. Jag har också satt på diskmaskinen hos pappa för första gången så vi får väl se om jag får handdiska resten av veckan och om pappa behöver köpa ny diskmaskin när han kommer hem... Vore väl en rolig välkommen hem present? Nä, nu ska jag njuta av att vara ensam ett tag och äta jordbubbar och kolla på Gossip Girl. Efter dammsugningen förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0