värme

Idag har man fått mycket gjort asså. Först går pappa, jag och minime till Jysk för att köpa utemöbler till baklongen. Det blev inte så, ist fick jag nya kuddar och ett sommartäcke. Väldigt välbehövligt då en av mina kuddar är en gammal operationskudde jag hade under benet förut och varför jag inte ville ha kvar mitt ubertjocka vintertäcke säger nog sig självt. Så efter det städar jag rummet och väldigt välbehövligt. Sedan fick jag tråkigt och tog med mig minime hem till mamma för att mya med Carro och baka chokladbollar. Min lilla Carro börjar bli tant. Och nu är jag riktigt pissed för att det är supervarmt och skönt ute men jag ska inte vara i solen. Så nu får jag sitta och koka i mitt rum med trettiofem fönster som solen steker på. Inte lite varmt inte. Längtar tills jag kan vara ute igen. Att kanske få feber ikväll känns långt bort men efter både igår och idag är jag helt slut. Fast jag kan inte bara sitta still, det är bland det värsta jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0