Okt. 12, 2010

Nu är mardrömsdagen över och det var faktiskt inte så jobbigt. Eller nåt. Valde strålningen så på torsdag smäller det! Dessutom gick det så dåligt på fysikprovet att det är pinsamt. Gjorde 5 av 8 uppgifter. Inte den bästa procenten. Får se om nåt av dom jag gjorde var rätt också. Aja, what evaaaa. Hanna och jag slutade iaf kapitel 11 och 12 med en bang! En stor fet jävla smäll. Inte var det positivt heller. Imorgon blir det bättre. Med en lektion, matte! Sen körskola som jag skulle ha avbokat idag. Orkar inte köra imorn, helt slut i hela kroppen och inte minst huvudet. Men nej glömde avboka så mig ser ni på vägarna imorn också!

Kommentarer
Postat av: Gumlan

Nu håller vi tummarna på att strålningen funkar. Skönt att slippa op. efter allt du har gått igenom.



Lycka till med körningen (är glad att jag bor norr om stan....hahaha...) Men du kan väl ta pappsen och köra hem till mej någon helg, så får du testa långkörning.... :)



Kram <3

2010-10-13 @ 09:44:48
Postat av: Gumlan

<3

2010-10-13 @ 09:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0