Okt. 13, 2010

Det blev ändrade planer tidigare idag så idag har jag bara övningskört. Det gick faktiskt skitbra. Börjar undra varför det går som bäst med allt när jag är som mest anti. Känns inte logiskt över huvudtaget. Imorgon så är det första strålningstillfället. Sedan blir det två till. Vet nästan inte alls vad jag har att vänta så jag väljer att inte oroa mig ännu. Hela eftermiddagen går åt till det imorgon så mig hittar ni på radiumhemmet. Inte springandes i skogen som resten av skolan, orientering. Tur är väl det för mitt ben är inte med på mina villkor alls.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!

Lycka till i morgon! Hoppas att allt går bra.

Doris

2010-10-13 @ 20:12:08
Postat av: Månz

hej Nilz!

2010-10-13 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0