Okt. 25, 2010

I förrgår var det 23 oktober. Alltså en månad sedan jag fick tredje cancerbeskedet. Kom på det idag. Så mycket bryr jag mig om årsdagar och sånt. Alltså typ inget. Om jag skulle skriva varje gång jag gjort en operation eller något annat som hänt just den dagen så skulle det nästan bli varje dag på året. Och det verkar lite tråkigt. Där emot är det kul att tänka tillbaka på hur långt jag har kommit när det gäller vissa grejer. 2007 kunde jag knappt åka bil för att det gjorde så ont plus att jag inte fick böja benet. Nu kan jag köra själv. Om än med vissa svårigheter efter när benet ser ut som en uppblåst tomat. Men ändå. Mycket har hänt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0