Okt. 16, 2010

Har inte bloggat på ett tag nu men det beror på att jag har varit med någon eller flera av medlemarna i "det fnittriga tjejgänget där bak" hela tiden. Väldigt mycket random saker har hänt;
  • elen gick när vi satt på sågen pizzeria igår.
  • träffade allmänt random folk igår kväll.
  • var på chokladfestival och smakade på en färsk kakaoböna.
  • gick upp åtta imorse för att hinna till punkten ovan.
Det är väl det som är det mest viktiga. Eller ja, viktigt vettefan men kul som fan. Chokladfestivalen var på Nordiska Museét, ebba som älskar allt som går att äta speciellt choklad var såklart där med hanna, klara och jag själv. Vi var där till det öppnade tio. Vilket i sig är helt galet. Klara och jag gick runt och tyckte det var jättespännande på resten av muséet också. Hanna och ebba var inte lika imponerade må jag säga. Men det coolaste var lätt kakaobönan!
grejerna är från chokladfestivalen och gjorda av minst 80% choklad. resten är också ätbart. tog massor med bilder (150 stycken) fråga mig inte på vad dock för det är allt möjligt. kommer kanske upp lite senare, det är så irriterande att ladda upp bilder på bloggen och det tar forever! så det blir som sagt senare isf.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Häftigt :D

2010-10-27 @ 16:18:49
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0