Sept. 1, 2010

Nu slutade jag plugga. För stunden iaf. Hittils har jag pluggat nånting hela tiden sen jag kom hem. Asså det är inte kul att ha så mycket att göra. Som tur är hade vi ingen fysik idag. Misstänker att det mest är den som grötar till i min hjärna. Har börjat göra lite matte b nu också vilket går tusen gånger bättre än matte c. Försökt hitta en insändare till svenskan har jag också gjort. Det gick inte bra alls. Satt i tjugo minuter och letade på internet. Tillslut tog jag nån från mitt i haninge tidningen som sög men det får duga. Hittade verkligen ingen bättre. Har så jävla mycket att göra att det känns som om jag skulle väga minst tjugo kilo mer än jag gör. Typ det som tynger ner mig om ni fattar hur jag menar. Så var det skolfoto idag också. Men jag fattade inte att fotografen tog så jag gjorde nån riktigt muppig min. Nästan så jag önskar att det vore apfacet istället för den som blev. Imorse tog jag sprutan också som jag hittils knappt känner av tack och lov! Nåt positivt med dagen iaf.
nåt år sen sådär.

Kommentarer
Postat av: Enhörninglover2

Murmeldjuret nästan helt! :O

2010-09-02 @ 17:29:54
URL: http://vadfanskaminbloggheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0