Sept. 16, 2010

Äntligen har jag blivit klar med en sida i matten den här veckan! Väldigt mycket tack vare mina små vänner hanna och klara. Matte lektionen idag var nog inte superskoj för lilla hanna, men jag tackar och bockar! Nu är det bara ett tal kvar sen har jag bara 24 tal till att göra. (Tills vi får nya mardrömstal.) Är fortfarande förkyld som alla andra och jag misstänker att min kropp vill gå av. Dessutom har vi fått en liten intressant uppgift på svenskan. Att referera en valfri lektion på ett personligt sätt. Hoppas bara det händer nåt kul så man har något att skriva om! Kan nog bli riktigt roligt att skriva om faktiskt. Jisses vad mycket pluggsnack men det är nästan det enda mitt liv består av numera. Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0