Sept. 22, 2010

Vart är allt folk i skolan? Det är ju nästan inga här. Sitter själv medan dom andra i klassen har gympa, lacrosse och ebba tror att man får slå varandra. Medans dom andra har roligt sitter jag och försöker referera en lektion. Försöker var ordet. Glömde ta anteckningar på den jälva lektionen som var för tio minuter sen. Redan glömt vad som hände. Jättebra. Imorse tog jag sprutan också. Säkert jättebra med tanke på att jag redan är förkyld och har ont i hjärtat och lungorna. Efter skolan blev det tydligen ingen fysikhjälp eftersom jag ska till kommunhuset och få förtjänstprövning.
Inga bilder blir det heller. Skulle ju kunna ta en fin bild från mitt usb minne som mina fina vänner var snälla och fixade. Men jag tror vi skippar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0