Sept. 30, 2010

Det är så jävla mycket grejer nu att jag snart blir tokig. Att jag mår skit efter sprutan igår och att jag knappt kan gå pga en liten incident innan historia provet gör knappast saken bättre. Idag var jag och mamma på sjukhuset halv åtta. Åkte alltså hem ifrån kvart i sju, bara det är inte okej i sig. Sen att göra massa jobbiga undersökningar gjorde inte direkt att dagen hamnade på plussidan. Vi pratade med en läkare om operation och strålning. Då var operation det bästa och nästan enda alternativet. Senare ringde samma läkare mamma och sa att strålläkarna sa att det var asbra på just min tumör. Men kan dom bestämma sig liksom? Så på onsdag ska jag vara med på nästa strålkonferens. Jag står kvar på operationslistan och kan räkna med operation inom fyra veckor. Fyra veckor är sjukt lång tid. På den tiden hann man börja se tumören. Lägg på all skola som jag själv gett mig. Måste få något besked snart innan det känns som jag går under av stress och att inte veta något.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: Ojdå, halva lungan? Det lät mycket... men du ska se att det blir bra till slut <3

hur längesen är det nu du avslutade behandlingen från förra tumören?

Jo med mig är allting bara bra, gjorde ju röntgen för två veckor sen och allting såg bara bra ut :)

2010-09-30 @ 20:04:11
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: sussi

En dag i taget.....onskar att jag var dar med dig!Pussar och kramar,din,

Sussi

2010-10-01 @ 04:54:31
Postat av: Linnéa

sv: ja det är skönt :)

åh, gud vad jobbigt att den kom tillbaka så fort... :(



kram.

2010-10-01 @ 11:49:06
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0