Sept. 8, 2010

Heldag i skolan-igen. Som vanligt fan vad skönt att kunna säga det igen. Men nu har jag ett nytt problem. Eller enligt hanna, emma, ebba och klara är det ett obefintligt problem. Det är tydligen redan bestämt. Men frågan är om jag ska gå kvar i klassen och typ kämpa för ett jävla G i betyg eller om jag ska latja runt och börja om ettan igen. Varför läser vi inte ämnen i block? Jisses vad mycket lättare mitt liv skulle vara då. Asså det ultimata vore ju om jag fick nåt superschema. Med 09ornas schema och sen gammalt. Tråkigt liv och MVG i skolan vs. G och leva livet. Fast om jag går kvar har jag inget liv att leva. Då blir det plugget som gäller. För ett litet G liksom. Men nej. Jag går kvar så får jag väl typ gå IV om det kraschar totalt. Eller? Skolan från åtta till fem varje dag är ju trots allt mys.

Dessutom;
Grattis lilla minime som blir tio idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0