Sept. 24, 2010

Jag har inte varit cancerfri sedan jag var fjorton år. I över fyra år har jag haft cancer någonstans. Igår var jag på akuten för att trycket över lungorna och det onda i hjärtat blev värre. Då gjordes en lungröntgen. Man såg att det har börjat växa en ny metastas i höger lunga. Så igår och idag har jag varit på sjukhuset. Idag gjordes det en dt och jag är riktigt sur över några grejer men det kan tas upp senare. Den här gången blir det ingen cytostatika utan precisionsstrålning eller operation. Jag får veta mer imorgon. Det känns fel att skriva det här på bloggen utan alla närmsta vet och skolan tex. Men eftersom det är fredag och skolan är slut för veckan så orkar jag inte vänta till på måndag. Oavsett vilken behandling det blir så kommer det att starta inom några veckor. Kommer nog kännas konstigt att det inte drar igång på en gång som tidigare.

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

Vi muppar finns här för dej! :)

2010-09-24 @ 16:17:06
URL: http://changeofheart.blogg.se/
Postat av: Linnéa

stackare, fy vad jag verkligen hatar den här sjukdomen! :( Hoppas verkligen att allting blir bra till slut! <3 :)

2010-09-24 @ 16:31:52
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: sussi

Alskade Pillan...,fy fan vad jobbigt!Jag tror nog att jag maste komma hem och krama om dig!

Alskar dig!

2010-09-24 @ 17:42:25
Postat av: Marianne Björnsdotter

Åh, Pillan! Följer dig som alltid och sänder alla styrkekramar som finns. Kämpa vännen! Kram pappas moster monster

2010-09-24 @ 19:02:12
URL: http://www.youtube.com/watch?v=qciVXUHTN1
Postat av: Doris





Du får aldrig aldrig ge upp! Du kommer att klara detta också!! Kramar i massor!

Doris

2010-09-24 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0