April 19, 2011

Det är riktig tur att man har världens bästa mamma som kommer med hemleveranser till mig när jag bor hos pappa i en vecka själv. Eftersom pappa glömt köpa disktrasor. Efter en ganska mysig kväll och natt igår så ser köket inte ut som det borde och en ellet två disktrasor är nu ett måste! Såret på benet ser nu annorlunda ut, kan va för att det läker. Hoppashoppas. Sen vaknade jag kvart i elva av ett mindre mysigt telefonsamtal. Precisionsstrålningen skulle inte ha någon effekt på benet (fast både pappa och jag har för oss att dom sagt att det funkar tidigare.) Så nu har det funnits fyra alternativ hittils. Den strålningen, stora strålningen, ny op som jag gjort tidigare och sen den andra op som fortfarande är hemlig. Det finns folk jag fortfarande inte berättat för som måste få veta det innan jag skriver på bloggen. Problemet är bara hur jag ska berätta för dom personerna.

Kommentarer
Postat av: Mormor Gun

Hej Pernilla!

För första gången är jag nu inne på din blogg. Jag hoppas verkligen att det beror på att såret börjar läka som gör att det ser annorlunda ut. Det måste vara jättejobbigt med många olika besked. Vad ska man tro??? Kram

2011-04-19 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0