April 30, 2011

Ikväll är det valborg. Då ska några av mina fina vänner åka till uppsala. Själv stannar jag hemma med dom söta K&H. Vi ska mysa galet i min säng och ha en egen brasa, värmeljus ftw. Ska försöka bestämma mig om hur jag ska göra med benet också. Vet ni, en liten hemlis nu- har faktiskt haft ont i lungorna på vissa ställen. Men inte sagt nåt eftersom läkarna har sagt att man inte ska kunna känna nåt. Benet gör sjukt ont, tror det beror på att det växer så mycket utanför själva skelettet att muskler och så liksom trycks undan. Men som sagt, valborg! Ni som ska festa, gör det lite extra åt mig också är ni gulliga!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Martina Björnson

Min älskade älskade Pernilla.

Det är med tungt hjärta jag tar del av dina rader, skvaller från familjen och jag vet helt ärligt inte vart jag ska ta vägen eller känna. Det är en situation som är omänsklig och jag önskar att den såg annorlunda ut. Jag vill bara att du ska fortsätta att kämpa, att tänka positivt och att inte glömma hur många det är runt om i din närhet som ber för dig, tänker och skickar dig kärlek.

Jag önskar jag kunde göra något.Du ska veta att jag finns för dig. Stor stor varm kram Martina

2011-05-01 @ 11:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0