Jan. 31, 2011

Är så grymt trött på att plugga. Så tro det eller ej, men jag skippade det idag! Istället har jag busat med klara. Imorgon är det psykeprov mellan 15.00 och 18.30. Läääängtar. Fast positivt är att jag fick veta mitt svenska och engelska betyg i a-kurserna. Kunde inte vart bättre! Så jävla roliga inlägg jag har nu men skolan är liksom det som tar mest av min tid nu tyvärr... Fast livet är bra ändå måste jag säga. Fina vänner och snart är det idre med dom och andra små kottar på skolan! Blir nog grymt.
så seriöst va mitt och klaras plugg inför psykeprovet...

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

Äckelglass.

2011-02-01 @ 07:31:16
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0