Juli 3, 2011

Eftersom en vän behövde datorn för att kolla bussen hem tänkte jag passa på att blogga. Igår blev jag helt utskriven och behandling/kur vad fan dom nu kallar det på p13 börjar på måndag. Riktigt jävla tidigt kan tilläggas. (Ja, Doris jag svor och alltså mår jag bättre för var dag som går!) Imorgon kommer klarz hem, också kallad min lilla klara, vi är numera näst intill grannar och fan vad det kommer firas. När jag öpnnade frysen igår och hittade snigelslem började jag nästan gråta. Vilka fina tider vi haft uppe hos smygis hon och jag. Det är helt galet hur mycket snabbare jag återhämtat mig efter den här lungop mot förra, som jag sagt tidigare är väldigt lik. Fast den här va något svårare att utföra och det gjordes mer som borde göra ondare. Smärtplåstrena är underbara och det är inte ofta jag har alltför ont. Sover nästan hela nätter utom dom få gånger på morgonen då jag måste ställa klockan för att ta mediciner! Sova hela nätter har jag inte gjort sen januari annars. Så underbart att det inte går att beskriva med ord. Borde gå och lägga mig nu eftersom jag måste sova minst tolv timmar pga alla mediciner som gör mig väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0