Maj 10, 2011

Jag mår dåligt och har ont. Men än kan det bli värre. Åh, så mycket värre.
Fast för nu tycker jag att det räcker med problemen med lungorna. Dom låter riktigt fint. Har typ fem olika ljud dom byter mellan just nu. Ont gör det också. Statusen på benet är faktiskt helt ok. Känns ganska grymt! Fast frågan är då om det är värt att känna mig megahög ist. Så borta att jag idag fick för mig att vi hade en bild på pokemons i klassrummet. Vilket slutade i att halva klassen satt och snackade pokemon med mig ist för att jobba i matteboken. En trots allt ganska vanlig lektion för mig. Den lektionen slutade i ett ännu mer random samtal med sköterskan på skolan som mina följeslagare H&K hänkade till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0