påminnelser

Jag får hela tiden påminnelser från mobilen. Om saker som verkligen inte stämmer i mitt liv längre. Som iförrgår fick jag en påminnelse om att jag skulle ha julavslutning med skolan idag. Men nej. Så var det ju inte såklart. Istället får jag sista dosen cellgifter för den här kuren. Egentligen skulle efterdroppet redan börjat gå men dom ändrade något i medicin ordningen så den är fortfarande inte klar. Så jag kommer nog hem ganska sent imorgon iaf. Nu väntar jag på att mamma ska komma tillbaka med potatismos från någon korvkiosk. Det är nog det bästa potatismoset som finns. Men ibland smakar det inte som det brukar och då blir jag väldigt besviken så det är bara att hoppas haha.

Kommentarer
Postat av: pappa

se bara till att det inte kommer några clowner när jag skall vara hos dig idag!!!!

2009-12-23 @ 08:32:25
Postat av: gumlan

hoppas att du kommer hem i bra tid idag så du får lite julledigt från Q84.... nu ska jag strax åka till gamlingarna i Bålsta och förse dom med julmat... kram kram gumlan

2009-12-23 @ 08:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0