April 18, 2010

Vi fortsätter på familjemys-temat från igår och har ätit lunch på Q84ans balkong med mamma och alex. Nu ska jag snart joina dom och spela Wii sports i tonårsrummet här på sjukan. Jag har en känsla av att alex kommer vinna.. Jag har fortfarande ont och måste vänta på att få smärtlindrande innan jag kan vara med. Sen hoppas jag också att läkaren kommer snart så vi kan fråga om jag får byta antibiotika snart. Så jag får komma hem så snabbt som möjligt sen när smärtan lägger sig lite! Vore ju kul att hinna vara lite i skolan innan jag får kur igen den 21 april om allt blir som planerat.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej på dig!

I dag låter du lite mer positiv!!! Du är alltid välkommen på den dubbeldoris i skolan! Saknar dina glada skratt!

Doris

2010-04-18 @ 13:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0