April 21, 2010

Internet kan som vanligt inte bestämma sig för om det ska fungera eller inte. Så det är bäst att jag skriver det här inlägget så fort som möjligt. Nyss var chefssjuksköterskan här för att prata om det som hände på operation i fredags. Hon verkade inte alls fatta att dom inte hade något där att göra. Tror jag fick henne att fatta lite tillslut. Hon kom för att mamma hade ringt henne och klagat. Jag är riktigt tacksam och glad att mamma ringde henne så att vi iaf har berättat vad som hänt och visat att vi inte tycker att det är okej. Annars hade det inte gjorts något alls åt det här vilket känns hemskt. Att man hela tiden ska behöva fixa allt själva. Men jag störde mig riktigt rejält på att chefssköterskan inte verkade bry sig och inte tyckte att det var något att klaga över. Men för mig var det nästan som ett övergrepp när op gjorde något som dom inte skulle. Speciellt när jag var sövd och inte kunde säga till. Läkaren har också vart här och eftersom min vita blodkroppar fortfarande är nere på 0.2 så kan dom inte ändra några mediciner eller släppa hem mig. Vilket suger, för CRP är normalt nu på 13. Snart kommer pappa så då ska vi laga lunch.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!



Idag har vi visat en hemsk film gjord av Christopher och grabbarna. Du får kolla på lördag tror jag, om du törs!!!!!

Bra att du står på dig. Vi saknar dig alla!!!!!!



Doris

2010-04-21 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0