BLOD

Helt plötsligt hör jag hur någon kommer in med en droppställning. Riktigt konstigt då jag inte ska ha antibiotika på flera timmar. Men det var blod. Fan också!! Jag har sluppit hittils men nu var hemoglobinet på 66. Vid 80 får "normala" cancerbarn blod. Jag dealade till mig 70. Så nu är det en bra bit under hur man egentligen ger. Jag har också jätteont i tarmarna. Det gör så jävla ont att jag tom får morfin för det. Men man vet fortfarande inte varför det gör ont. Massa antibiotika proppar dom i mig också. All jävla blandning av mediciner, ont och att jag är så nervös över blodet gör att jag mår sjukt illa. Och tårarna vill inte sluta rinna.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej igen!



Du klarar det här också!! Jag tänker mycket på dig och jag vet att du är stark person som aldrig ger upp. Jag håller tummarna och ger dig massor av kramar!!

Doris

2010-04-11 @ 16:09:11
Postat av: Anonym

innan du upptäckte din tumör i lungan, hade du då känt av den? hade du ont eller nåt?

2010-04-11 @ 18:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0