efter besöket

Nu har Christopher och Julia varit här och röjt. Vi lagade pasta och qournsås som vi åt i köket med massa fetaost och till efterrätt tårta som mamma köpt och en kladdkaka som dom hade med sig. Vi satt och fikade på balkongen och hade det jättemysigt. Det var verkligen jättekul att träffa dom igen. Julia träffar jag ju ganska ofta men Christopher har jag inte träffat på jättelänge. Han hade med sig en present tom. Det är en tuggummimaskin, en sån där man snurrar fram tuggummin i. Den är grön och jättestor, verkligen jättefin :). Vi hade kul och hann tom kolla på vänner innan dom skulle gå. Det var skönt att sitta ute lite äntligen också, har ju inte vart ute alls i år.. Ska nog sitta ute lite imorgon också om jag mår bättre. Förutom det har det inte hänt mycket idag. En till kirurg var här och ville kolla samma sak för fjärde gången men jag orkade inte och sade att det inte behövdes igen. Istället ska jag nu sövas på fredag om det inte blivit bättre igen vid det laget, så dom kan kolla ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0