kur 4, dag 6 - hemgång!!

Jisses vad glad man blir av att äntligen få komma hem. Nu är det bara 45 minuter kvar av droppet och sedan får vi se när vi blir fria. Det verkar bero på läkaren. Som för övrigt total dissade oss igår. Som vanligt. Men hur fan kan det snöa nu förresten?! Jag som hade sett fram emot att få sitta på balkongen för första gången i år men nej, nej. Fast man kanske behöver utemöbler då förresten så det va ändå ingen idé. Nu ska mamma och jag börja packa för hemfärd. Sedan kommer pappa och hämtar oss, riktigt sköönt. Jag känner mig faktiskt riktigt glad idag. Lite sådär busig som jag ibland får höra att jag ser ut.. Dagen började ju inte helt sämst heller med sill och potatis haha. (Det känns som om det här börjar bli lite av en matblogg så jag kan lika gärna fortsätta på det hållet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0