tack för alla kommentarer!

Tack så mycket för alla fina kommentarer, verkligen!! Mitt läsar antal har gått upp på senaste tiden så till er som precis börjat läsa skulle jag vilja tipsa om att gå tillbaka till början av bloggen och läsa december 09 och framåt. Jag vet att det är mycket men jag tror man kan få mer förståelse om mig och hur jag skriver då. Sedan skulle jag bli jätteglad om jag fick några tips på andra bloggar. Behöver inte alls handla om cancer eller något annat speciellt, bara jag har något kul att göra vid datorn! :)

Kommentarer
Postat av: Doris

Ciao!!



Googla på Bruno Bozetti Europe vs Italy så får du i alla fall ett gott skratt!! Ingen blogg men kul!

Doris

2010-04-17 @ 17:16:30
Postat av: Cam0

http://www.youtube.com/watch?v=d54TiN3t5_I&feature=fvw



Den var skoj ;)

2010-04-17 @ 17:39:16
Postat av: Cam0

http://www.youtube.com/watch?v=hsBDEiJFrws&feature=channel



Du måste skratta åt denna!

2010-04-17 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0