vår och sjukhus

Åh! Jag vill göra så mycket grejer nu. Men istället sitter jag fast här. Fan vad skönt det hade varit att bara få sitta i solen tex. Eller bara göra vad som helst istället för att bara sitta  still i det här lilla rummet. Igår fick jag veta att jag slipper göra en till lungoperation på andra lungan. Det vill man vänta med tills man ser något på röntgen, vilket låter väldigt betryggande. NOT. Sedan fick jag också veta att jag ska ta interferon sprutor en gång i veckan i två år. Det hade nog vart okej. Om interferonet inte bara hade skjutit upp eventuella nya metastaser. Det verkar inte finnas något bevis på att det verkligen funkar utan bara under tiden man får själva interferonet. Sen så fort man slutar med sprutorna är det som att börja om igen tydligen. Det finns alltså inget bevis att det funkar i längden, vilket känns ganska värdelöst. Speciellt eftersom att mina njurar kanske inte ens klarar av interferonet. Men det verkar vara ett riktigt jävla hemlighetsmakeri bakom hela skiten. Men man vet aldrig. Det kanske är jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0